Vaig conèixer a la Carla i en David (recorda el seu Preboda, aquí) que encara anàvem amb abric, una tarda al Somewhere. De vegades penso la quantitat de temps que comparteixo amb els nuvis, tots els preparatius, les emocions abans del dia…sembla que anem fent una petita família.
Ells van venir amb idees molt clares. Estaven organitzant el seu casament a Can Ramoneda, i entre les mans dels nuvis, que es van fer molta decoració, pensant raconets pels condivats, sense oblidar res i, l’ajuda de la Sara d’Entre tules y lavandas, amiga de la núvia, van dissenyar un casament molt bonic i personalitzat. Bombolles de sabó pel final de la cerimònia, un arc fet per ells on donar el sí, sitting, gerros amb flors….i molt més.
La Carla va dur el ram d’Studio Floral, preciós en tons ataronjats. A joc amb la corbata i les bambes del nuvi, amb el que per cert vam viure la peripècia de fer el nus de la corbata, internet fa miracles, no trobeu?
La Marta em va acompanyar amb la seva càmera en aquest casament. Gran feina Marta!
Parella, sense dubte penso, que la clau és fer les coses amb sentiment, i d’això us en sobra.
Espero veure-us ben aviat!
Laia Ylla
Deixeu un comentari