La Nerea i en David, són una parella especial.
Per com són, per tot el que han viscut junts i per tot el que estàn visquent.
I és que preparar un casament en època de Coronavirus, no és gens fàcil.
A pocs dies del seu casament, vam fer el seu Preboda i us asseguro que va ser una meravella.
Dos nuvis emocionats, amb llàgrimes als ulls quan es miraven fixament. La il.lusió i els nervis es podien notar a l’ambient, però com sempre dic, la fotografia és terapèutica, tant per al que dispara com per al que està davant la càmera.
I es va fer la màgia, es van relaxar, van fer una pausa en aquesta voràgine de dies i desicions i les fotos van quedar tan precioses, que hi ha algunes que les he col.locat a la meva carpeta de les TOP.
Gràcies per comptar amb mi, ens veiem ben aviat (i serà meravellós).
Laia Ylla
Localització: Mercantic
Núvia i WP: Camino de Rosas

































Deixeu un comentari